Çorlu Taksi ile Konforlu Ulaşım!

Çorlu Meydan Taksi Konforlu ve Güvenli Ulaşım Hizmeti Vermektedir Bizlere 7/24 Ulaşabilirsiniz.

0538 773 77 83
05431356560 05431356560

7/24

Hızlı ve
Güvenilir Taksi

Kurumsal

Hakkımızda

ÇORLU MEYDAN TAKSİ durağımız yıllardan beri bir çok kişiye ve kurumlara hizmet vermiştir. Tecrübeli ekibimiz 7/24 kaliteli hizmet anlayışı ile şehir içi ve şehirlerarası yolculuklarınızda sizlere güvenli, hızlı, konforlu ve uygun fiyatlı hizmet vermeye devam etmekten mutluluk duyacaktır. Çorlu Meydan Taksi durağı arıyorsanız iletişim numaramızdan bizleri arayabilir ve Whatsapp üzerinden de yazabilirsiniz.

Çorlu Taksi 7/24 Hizmet

Çorlu taksi 7/24 sizlere hizmet vermek için çalışmalarını sürdürmektedir. Yolculuklarınız için bakımlı ve klimalı araçlarımızı tercih edebilirsiniz.

Güvenilir Taksi Durağı

Deneyimli şoförlerimiz ile birlikte güler yüzlü hizmet vermeye devam ediyoruz.

Geniş Hizmet Ağı

Çorlu taksi hizmetimiz sadece şehir içi yolculuklarınız ile sınırlı değildir. Havaalanı taşımacılığı, şehir dışı taşımacılık ve personel taşımacılığı gibi geniş hizmet ağımız bulunmaktadır.

Vip Hizmet

Araçlarımızın bakımlarını sık sık yaptırıyoruz. Kendimizi sürekli yenileyerek en yeni taksilerle sizlere hizmet veriyoruz.

Kurumsal

HOŞGELDİNİZ

HİZMETLERİMİZ

PERSONEL TAŞIMACILIK

Çorlu taksi özel anlarınızda taksi hizmeti vermeye devam ediyor. Uzun mesafe yolculuklarınızda indirim yapıyoruz.

HAVAALANI TAŞIMACILIK

Havaalanı gidiş ve dönüşlerinizde sizlere en hızlı ve konforlu ulaşım imkanı sunmaktayız.

ŞEHİRLERARASI YOLCULUK

Şehir dışına çıkmak için taksi ihtiyacınız varsa sizlere bu noktada özel indirim fırsatı sunabiliriz. Çorlu taksi uygun fiyatları ile hizmet vermeye devam etmektedir.

ŞEHİRİÇİ YOLCULUK

Çorlu Otogarından Havaalanına kadar şehir içinin her noktasına özel araçlarımız ile gitmek istediğiniz yere güvenli ve konforlu şekilde sizleri ulaştırıyoruz.

www.corlumeydantaksi.com

Gitmek istediğiniz yere ulaşmanın en güvenli yolu

01.
Tek Dokunuşla Hızlı Taksi

Numara çevirmeye gerek kalmadan sağ köşede ki Whatsapp butonuna tıklayıp bize ulaşabilirsiniz.

02.
Kullanımı Kolay

Tüm mobil cihazlara duyarlı websitemiz daha hızlı şekilde taksi çağırmanız için tasarlandı.

Güvenli ve Hızlı Yolculuk

Bizlere dilediğiniz şekilde ulaşabilirsiniz. Bizimle iletişime geçtikten sonra Çorlu taksi durağı olarak sizlere hızlı ve güvenli şekilde hizmet vereceğiz.

03.
Müşteri Memnuniyeti

Çorlu taksi durağı olarak memnuniyetiniz bizim için önemlidir. Hizmet sonrası yorum ve önerilerinizi bekliyoruz.

04.
Çorlu Taksi
GÜVENLİ YOLCULUĞUN ADRESİ...

Çorlu Meydan Taksi

GÜVENLİ VE KALİTELİ HİZMET

Çorlu taksi olarak hizmet alanımız sadece ilçemiz ile sınırlı değildir. Türkiye'nin heryerine güvenli ulaşım hizmeti sağlıyoruz.

• UYGUN FİYATLAR
  • KONFORLU VE BAKIMLI ARAÇLAR
  • VIP HİZMET
  • HIZLI VE GÜVENLİ
  • LÜKS ARAÇLAR
  • ŞEHİRİÇİ VE ŞEHIRLER ARASI YOLCULUK

MUTLU MÜŞLERİLER

GÖRÜŞLER

Çorlu da çok nadir bulacağınız kaliteli taksi duraklarından biridir. Teşekkür ediyorum.

Berkay Kırcı

Gerçekten işini güzel yapıyor. Herkese tavsiye ederim. Teşekkürler

Turgay İnat

Güvenli ve hızlı bir taksi hizmeti aldım. Aradığınız da hemen ulaşabileceğiniz nadir duraklardan biridir. Gideceğim yere tam zamanında ulaştım. Taksi oldukça rahattı ve fiyatı da uygundu. Herkese tavsiye ederim.

Işıl Ersoz

Telefon ve whatsapp üzerinden direkt olarak taksi çağırabiliyorsunuz. Çok iyi şoförleri var.

İlhan Demir

Güleryüzlü çalışanları ile işine saygılı bir taksi durağı. Teşekkür ediyorum.

Sena Kuzu

Aradığınızda direkt ulaşabiliyorsunuz birden fazla araçları var tavsiye ediyorum.

Buket Met

İnternet üzerinden sitelerini gördüm ve ulaştım numaraları artık rehberimde. Çok teşekkür ederim